Friday, February 11, 2011

Bunga ros merah



Rase macam fikiran bercelaru sangat..
lagi2 time nie tgh blaja pasal otak, semakin bercelaru fikiranku jadikanye
sebenarnya aku nakkan jawapan
sama ada layakkah aku memakai stetoskop nie dalam mase 3 tahun nanti
entah tiba2 aku rase aku tersalah langkah
kalau la diputarkan balik mase nie comform aku takkan ambik medik
dan ini pertama kali aku rasa decision yang aku buat nie salah..
aku rase capek dengan 2 bulan lagi nak pro examnye..
tapi time2 aku mengalami kecelaruan nielah ade yang nak memuji..
contohnye
" aini kamu nie bes student.
dari muka awak dah tahu awak nak membantu orang."
kata2 daripada prof zab a.k.a. mentor yang disayangi..
kembang aku jadinye walaupun bukan bes student sebab result pun porak peranda..
yelah ade orang puji.

respons bile dengar ayat nie.
Beginilah ak tersnyum


aku senyum tersipu-sipu malu..balik bilik terus tengok cermin betul ke boleh nampak dari air muka aku nie mcm nak tolong orang..tapi malangnye aku tak nampak ape-ape..
tapi betullah tu niat untuk tolong orang tu dah ade....

terima kasih kepada ayah dan emak yang memberi sokongan dan nasihat di saat aku memerlukan..saya sayang emak dan ayah..tetiba rase nak balik rumah..huhuhu..

kesimpulanye modul cns nie sangat susah..membuatkan aku terfikir bukan-bukan..

Sgt suka bunga ros merah nie. Hati jadi tenang je bile tengok.








0 comments:

Post a Comment